AEDbutikken.dk | Med hjertet for hjertet

❤ 20 års erfaring ❤ Mere end 50.000 leverede hjertestartere ❤ Vores kunder giver os 9,7

Min indkøbskurv
0,00 kr

Hjertestarterservice – vores metode

Den strukturelle vedligeholdelse af en hjertestarter rådgives af producenter og sundhedsmyndighederne Trygfonden og Brancheforeningen for Hjertestartere. Medisol Servicecenter tilbyder skræddersyede løsninger. For at sikre, at alle hjertestartere er klar til implementering, sørger vi for hurtig logistik og overblik på din personlige portal.

Medisol Service Center portal

Så snart en vedligeholdelsesplan er sat op, får du adgang til Medisol Service Center-portalen. I denne portal kan du se en oversigt over alle serviceaftaler, hvori alle detaljer kan findes. For eksempel kan du for hver hjertestarter se, hvornår den sidste vedligeholdelse blev udført, og om vedligeholdelse er planlagt.


Vores arbejdsmetode

Gennem serviceportalen tilbyder vi fuld indsigt i planlægning og udførelse. På denne måde slipper du fuldstændig for byrder, og takket være den hurtige service tager vedligeholdelsen af ​​en hjertestarter kun kort tid. Når du har valgt en vedligeholdelsesplan, følger vi disse trin:

1. Få adgang til serviceportalen

Du modtager en e-mail med loginoplysningerne til din personlige serviceportal. Indenfor portalen vil du straks se de produkter, som du har en vedligeholdelsesplan for. Fra dette øjeblik bliver alle handlinger og detaljer, der er kendt om vedligeholdelsen af ​​hjertestarteren, gemt på din portal.

2. Planlægning af vedligeholdelse

Når det er nødvendigt at planlægge vedligeholdelse af din hjertestarter, kan du vælge et passende tidspunkt for afhentning af din hjertestarter og (serviceaftaler guld og platin) få leveret en lånehjertestarter til dig. Inden du tager din hjertestarter ned, modtager du instruktioner om, hvordan du afbryder hjertestarteren, og hvordan du installerer den udlånte hjertestarter i stedet for (serviceaftaler guld og platin).

3. Bekræftelse af vedligeholdelsesplan

Efter planlægning af vedligeholdelse, bekræftes anmodningen i portalen. Indenfor portalen kan du følge en tidslinje pr. kontrakt med alle handlinger, der er planlagt, udført og gennemført.

4. Hjertestarter vedligeholdelse

Transportøren har afhentet hjertestarteren og (serviceaftaler guld og platin) har leveret den udlånte hjertestarter. Din hjertestarter er klargjort til vedligeholdelse i vores servicecenter.

5. Hjertestarter klar til brug

Efter vedligeholdelse af din hjertestarter vil den blive sendt til dig så hurtigt som muligt. Når du har modtaget hjertestarteren, kan du afbryde (guld- og platin serviceaftalen) lånehjertestarteren og tilslutte din egen hjertestarter igen.

6. Returnering af (Gold og Platin Serviceaftale) lånehjertestarteren

Hvis du har en guld- eller platin serviceaftale, vil du modtage en udlånt hjertestarter i vedligeholdelsesperioden. Efter at din hjertestarter er vendt tilbage fra vedligeholdelse, vil den udlånte hjertestarter blive afhentet igen.