Det anbefales på det stærkeste af både producenter, sundhedsmyndigheder, Trygfonden og brancheforeningen for hjertestarteren at man særger for strukturel vedligeholdelse af en hjertestarter. I hverdagen forekommer det desværre stadigvæk for ofte at en hjertestarter ikke virker i tilfælde af en nødsituation. Det er ofte fordi at batterierne enten er flade eller elektroderne er udløbet.

En serviceaftale er en løsning på dette problem: Regemæssig kontrol af din hjertestarter af en uddannet tekniker sørger for at din hjertestarter altid er klar til at redde liv. Vi tilbyder 4 forskellige slags serviceaftaler som alle er skræddersyet til dine behov. 

Medisol Service Portal

Så snart du har tegnet en serviceaftale med os får du adgang til vores service portal, I denne online portal ser du en oversigt over alle dine og hjertestarterens oplysninger. Hvis du er ansvarlig fåor flere hjertestartere vil du se dem alle her. For hver enkel hjertestarter registrerer vi udløbsdato på både elektroder og batterier. Hvis du har valgt en sølv, guld eller platinum service aftale så vil du også se hvornår din hjertestarter igen skal til kontrol. Efter kontrol af din hjertestarter vil din inspektionsrapport også bliver tilføjet til din konto.


Sådan går vi til værks

Så snart du har valgt din serviceaftale går vi i gang:

1. Adgang til service portalen

Via e-mail modtager du dit personlige logind til serviceportalen. Her ser du alle dine hjertestartere som har en serviceaftale. Fra dette øjeblik vil du kunne finde al information omkring vedligeholdelse af din hjertestarter i portalen.   

2. Planlægning af service

Når det er ved at være tid til at få din hjertestarter til eftersyn modtager du en indbydelse via email fra os. I serviceportalen kan du selv vælge en dato hvor det passer dig at hjertestarteren hentes. Du kan også ændre adressen hvor hjertestartern skal hentes hvis det for eksempel er nemmere at få den hentet på din arbejdsplads.  Hvis du har en guld eller platinum serviceaftale, kan du også vælge et passende tidspunkt hvor din lånehjertestarter leveres.  

3. Bekræftelse af service

Efter du har planlagt dit eftersyn, bekræfter vi den endelige dato. I portalen kan du følge hver enkel hjertestarter og se hvor den eller de er i processen.

4. Hjertestarter vedligeholdelse

Din hjertestarter kontrolleres, synes og gøres klar til brug i vores service center.

5. Returnering af din hjertestarter

Efter eftersynet af din hjertestarter, bliver den med det samme sendt retur til dig.

6. Returnering af lånehjertestarter (serviceaftalerne Guld og Platinum)

Efter at din hjertestarter er kommet godt tilbage til dig, så sørger vi for at lånehjertestarteren afhentes.