Reklamation

Har du brug for at returnere et produkt?

Du kan fortryde købet af dine produkter inden for 14 dage efter modtagelsen. Du kan gøre dette ved blot at returnere varerne til os inden for denne periode eller ved at kontakte vores kundeservice om, at du ønsker at returnere et produkt med 14-dages perioden, i hvilket tilfælde du har yderligere 14 dage til at returnere varen til os.

Varer skal returneres ubeskadigede og i den originale uåbnede emballage. Forsendelsesomkostningerne for returforsendelsen er for egen regning.

Sådan returnerer du et produkt

Kontakt vores kundeserviceteam for at informere dem om årsagen til din returnering. Udfyld venligst returformularen, der vil blive sendt til dig via e-mail, og læg den i pakken med din returnering. Send din pakke til os, vi anbefaler for større, dyrere varer, du får et sporingsnummer. Gem forsendelseskvitteringen (hvis relevant) for at spore din pakke. Når vi har modtaget pakken, modtager du en e-mail-bekræftelse. Når produktet / produkterne har bestået vores kvalitetskontrol, modtager du en refusion, dette vil være inden for 14 dage efter vores modtagelse af returneringen. Refusion sker ved hjælp af den samme betalingsmetode, som du brugte til at betale, medmindre du har accepteret en anden refusionsmetode, i nogle tilfælde kan vi kræve dine bankkontooplysninger i IBAN-format. Det er også muligt at bruge den europæiske standardfortrydelsesformular til at informere os om, at du fortryder et køb. Brug af denne formular er ikke obligatorisk, for hurtigere behandling af din returnering beder vi dig om at bruge vores egen formular. Du hæfter kun for værdiforringelsen af varerne, der skyldes brugen af varerne, som går ud over, hvad der er nødvendigt for at bestemme varernes art, egenskaber og funktion. Forkert eller beskadiget vare modtaget? Hvis du har modtaget en forkert eller beskadiget vare, skal du altid kontakte vores kundeservice, og vi vil arrangere returforsendelsen for vores regning. Hvis du har andre spørgsmål vedrørende en returforsendelse, bedes du kontakte vores kundeserviceteam. De hjælper dig gerne. Vores returadresse er: Medisol BV Ref. (referencenummer vil blive leveret af vores kundeserviceteam) Mercuriusweg 12, 4382 NC Vlissingen Holland.

Retur eller reklamation

Alle Medisols medarbejdere bestræber sig naturligvis på at hjælpe dig på bedste vis. Men menneskelige fejl og misforståelser kan desværre ikke helt undgås. Er du ikke tilfreds eller har du et godt forslag til, hvordan vi kan forbedre vores service, så hører vi selvfølgelig meget gerne fra dig. Forslag og ideer modtager vi på både mail og telefon +45 89 88 82 25. Hvis du ønsker at klage, anbefaler vi dig følgende skriftlige procedure:

Rekamationsret

Købelovens mangelsregler gælder for varekøb. Når du handler hos os som forbruger, har du reklamationsret i 24 måneder. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Varen sendes til:

Medisol BV
Mercuriusweg 12
4382 NC Vlissingen
The Netherlands

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet. Kontakt os på mail inden fremsendelse af varen på [email protected]Oplys ordrenummer eller fakturanummer på det produkt du ønsker at klage over. Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav. Angiv hvordan du gerne ser defekten/problemet løst. Vi tager umiddelbart herefter din klage under behandling og vender tilbage til dig med et svar i løbet af 3 dage.