Reklamation

Alle Medisols medarbejdere bestræber sig naturligvis på at hjælpe dig på bedste vis. Men menneskelige fejl og misforståelser kan desværre ikke helt undgås. Er du ikke tilfreds eller har du et godt forslag til, hvordan vi kan forbedre vores service, så hører vi selvfølgelig meget gerne fra dig.
Forslag og ideer modtager vi på både mail og telefon +45 89 88 82 25.

Hvis du ønsker at klage, anbefaler vi dig følgende skriftlige procedure:

Rekamationsret

Købelovens mangelsregler gælder for varekøb.

Når du handler hos os som forbruger, har du reklamationsret i 24 måneder.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Varen sendes til:

Medisol BV
Mercuriusweg 12
4382 NC Vlissingen
The Netherlands


Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.

Kontakt os på mail inden fremsendelse af varen på [email protected]

Oplys ordrenummer eller fakturanummer på det produkt du ønsker at klage over.

 

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Angiv hvordan du gerne ser defekten/problemet løst

Vi tager umiddelbart herefter din klage under behandling og vender tilbage til dig med et svar i løbet af 3 dage.