AEDbutikken.dk | Med hjertet for hjertet

❤ 20 års erfaring ❤ Mere end 50.000 leverede hjertestartere ❤ Vores kunder giver os 9,7

Garanti og service

På mange af de produkter, du finder på AEDbutikken.dk gælder den lovpligtige fabriks- og almene forbrugergaranti. Den almene forbrugergaranti betyder, at et produkt skal leve op til og fungere i henhold til hvad du som forbruger med rimelighed kan forvente. Fabriksgarantien på hjertestartere kan varierer fra 2 år til 10 år på de forskellige hjertestartere. Hos Medisol giver vi dog 10 års garanti på alle hjerterstartere. 
På de fleste reservedele gives der ingen garanti, undtaget på enkelte specifikke accu-batterier. Om der ydes garanti eller ej, for os er tilfredse kunder målet, og vi bestræber os på at finde en god løsning sammen med dig i forbindelse med en eventuel defekt.

Skulle der opstå en uventet og uforudset defekt på et produkt, som du har købt i AEDbutikken.dk indenfor den gældende garantiperiode, gør vi vores yderste for at afhjælpe og løse problemet så hurtigt som muligt. Er dit produkt defekt ved modtagelsen, betyder det i langt de fleste tilfælde, at vi umiddelbart sender dig et erstatningsprodukt. Dog kan en reparation i enkelte tilfælde afhjælpe fejlen. Har du allerede haft dit apparatur i en længere periode, og har du opdaget et problem, så anbefaler vi, at du ringer til os på telefonnummer +45 89 88 82 25 , så vi sammen finder frem til den bedste løsning.

Ønsker du at at gøre brug af en eventuel garanti eller vil du anmelde en defekt? Send din anmodning på mail til [email protected] eller per almindelig brevpost til:
Medisol B.V.
Att. Kundeservice
Mercuriusweg 12,
4382 NC Vlissingen,
Nederland

Inkluder venligst følgende oplysninger:

  • En beskrivelse af defekten/problemet.
  • Hvis du ønsker at fordre brug af garantiperioden, inkluder da også dit bestillingsnummer eller fakturanummer på det pågældende produkt.
  • Om muligt  produktets serienummer.
  • Dine person- og kontaktoplysninger.
  • Angiv også venligst hvordan du ønsker defekten/problemet løst.

Du kan også returnere dit produkt, men kontakt da først en Medisol-medarbejder telefonisk på +45 89 88 82 25.

Er du i tvivl om garantien på dit produkt, eller har du spørgsmål vedrørende en eventuel reparation, anbefaler vi, at du kontakter os på [email protected] eller på telefon +45 89 88 82 25 .